دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

وزیر کشور: نیرو‌های امدادی و خدمات رسان با تمام توان پای کار سیستان و بلوچستان هستند

  • کد خبر: ۲۱۵۰۰۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
وزیر کشور: نیرو‌های امدادی و خدمات رسان با تمام توان پای کار سیستان و بلوچستان هستند
وزیر کشور گفت: بیشتر مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان در حوزه راه‌های ارتباطی است که دستگاه‌های مسوول مشغول بازگشایی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در جریان سفر به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان پیرامون سیل اخیر شهرستان‌های چابهار و دشتیاری اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی در این استان بودیم که این بارش‌ها در برخی مناطق به ۱۰۰ تا ۱۴۵ میلی‌متر می‌رسید که البته این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم منطقه شد.

وی افزود: برخی از روستا‌ها در شهرستان‌های چابهار و دشتیاری دچار آبگرفتگی شدند که از ابتدای ساعات بارش، خدمت رسانی در منطقه آغاز شد.

وزیر کشور ادامه داد: در روستای «سند بهرام» از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتیاری آسیب‌هایی به محصولات کشاورزی به ویژه محصول هندوانه وارد شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در سیل اخیر تلفات جانی نداشتیم همچنین تخریب کامل منازل نیز صورت نگرفت، اما برخی از منازل دچار آبگرفتگی شدند که خدمت رسانی به آنان نیز ادامه دارد.

وحیدی بیان کرد: بیشتر مشکلات مردم در مناطق سیلزده در حوزه راه‌های ارتباطی است که دستگاه‌های مسوول مشغول بازگشایی راه‌ها هستند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی ادامه بارش‌ها در روز سه‌شنبه تدابیری برای کنترل روان آب‌ها صورت گرفته، خوشبختانه وجود برخی از زیرساخت‌ها از جمله سد‌ها در منطقه موجب شده تا شدت سیلاب به شدت کاهش پیدا کند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان برنامه جامعی برای ذخیره بیشتر بارش‌ها پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان وفادار به انقلاب هستند، افزود: انتخابات شکوهمندی در مناطق سیل زده برگزار شد و مردم توانستند رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->